Inainte de toate:

Clintul primeste in colet un certificat de proba si garantie (12 luni ).
In caz ca telecomanda nu functioneaza, aceasta se poate returna ( colet postal normal ).
Daca comanda a fost facuta eronat, NU returnam si valoarea transportului.
In caz contrar coletul nu va fi ridicat.
Produsul se returneaza doar prin Posta Romana (chiar daca aceasta a fost livrata cu un alt curier . Expedierea prin curier rapid este optiunea dumneavostra).
In cazul in care nepotrivirea ni se datoreaza va achitam si contravaloarea transportului (tariful Postei Romane).

Portofoliul de produse se modifica in fiecare zi. Si starea acestora. Imaginile unor produse sunt simbolice.Telecomenzile pot avea culori si design diferit pentru acelasi model. Descrierea produsului este sumara si nu contine toate modelele pentru care functioneaza. Pentru detalii folositi formularul de contact.


 

Simpla asemanare cu telecomanda dv nu inseamna ca va si functiona pe acel aparat.
Totusi daca ati comandat-o si nu se potriveste aceasta se poate returna in conditiile de mai sus.
Aceasta se datoreaza faptului ca sunt mai multe modele diferite de telecomenzi (china) in acelasi tip de carcasa.
S-au gasit in piata la acelasi model de aparat pus in circulatie (de lanturile de magazine), telecomenzi diferite.
Pentru orice situatie mai deosebita contactati-ne pe suport online sau telefonic.
Si noi suntem clientii altora. Si pe noi ne deranjeaza vanzatorii care ofera garantie in gluma, cu conditii imposibile si termene aberante.
Asa incat: Iti vom inlocui produsul sau il vom schimba cu unul mai bun in cel mai scurt timp posibil cata vreme este in garantie.
La asta se adauga termenele de expeditie pentru localitatile unde s-a expediat prin curierat.
Nu ne vom tine de glume proaste si nici nu vom impune conditii aberante, insa te vom ruga sa intelegi cand „mai mult nu se poate”.
Fiecare produs are specificata perioada de garantie si termenii in care aceasta se acorda.
Daca apare nevoia unei interventii in garantie contacteaza-ne si vom fi foarte operativi in rezolvarea oricarei probleme. Iti vom demonstra ca se pot face garantii operativ si civilizat.
Garantia se acorda in conformitate cu legile romane in vigoare la data cumpararii.
Drepturile consumatorului sunt in conformitate cu prevederile legilor valabile la data cumpararii.
In cazul lipsei conformitatii, clientului i se garanteaza aducerea produsului la conformitate prin reparare sau inlocuirea dupa caz.
Produsul livrat contine piese si module electronice care necesita respectarea cu strictete a conditiilor de punere in functie, folosire, intretinere, transport, manipulare, si reparatii prevazute in manualul de utilizare al aparatului.
Produsele se considera in afara garantiei in urmatoarele situatii :
1 . Daca a suferit socuri mecanice ce au dus la spargere sau fisurare;
2 . Interventii sau reparatii executate de alte persoane decat cele autorizate de producator;
3 . Utilizarea de baterii, surse de alimentare sau accesorii, altele decat cele indicate de producator;
4 . In cazul in care produsul prezinta urme de lichid sau condens ;
8 . Schimbarea starii originale a produsului;
9 . Defectele de orice fel aparute ca urmare a uzurii in limitele normale, ca urmare a folosirii produsului in conditii normale.
Perioada de garantie comerciala este de 12-24 luni de la data cumpararii produsului.
Perioada de garantie se prelungeste cu timpul scurs de la predarea produsului pentru reparatii si pana la predarea acestuia in stare de functionare catre cumparator.
Acesta va fi notificat in scris sau anuntat telefonic, prin SMS sau e-mail.
   In cazul telecomenzilor: daca aceasta nu functioneaza pentru modelul dumneavoastra, o puteti trimite retur , dar sa anuntati acesta prin telefon, SMS sau e-mail in momentul expedierii.


Politica de returnare
Produsele achiziţionate la distanţă se pot returna conform O.G. 130/2000. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului său, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, în termen de 5 zile lucrătoare de la denunţarea contractului, folosind acelaşi serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea. S.C. Decibel comprest S.R.L. va înapoia contravaloarea comenzii în cel mult 30 de zile de la data denunţării în scris a contractului. Suma înapoiată cât şi condiţiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, şocuri etc. Încheierea contractului are loc în momentul emiterii facturii fiscale şi nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmării automate de primire a acestei comenzi.

 

Legile aplicabile
www.telecomenzi-shop.ro  functioneaza conform tuturor prevederilor legale ale statului roman,
conformandu-se dispozitiilor Legii 365 /2002 privind comertul electronic si a Hotararii de
Guvern pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a legii 365 privind comertul
electronic si a O.G. 130/2000. Continutul lui este permis spre utilizare si potrivit oricarei
zone externe Romaniei.
Cei care viziteaza site-ul o fac pe propria raspundere si sunt responsabili pentru incalcarea
legilor si regulamentelor locale.
Orice tentativa de acces neautorizat la pagina web si orice incercare de frauda va fi raportata
autoritatilor competente.



1. In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei ne rezervam dreptul de a cere beneficiarului contravaloarea serviciilor de investigare (30 RON) a produsului reclamat ca fiind defect.

Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte, inclusiv ambalajul, accesoriile si consumabilele aferente, adica acestea sa nu prezinte sub nici o forma semne de uzura sau consum, softul sa nu fi fost modificat sau adaugate noi softuri. Denuntarea de contract se face numai in scris.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur, prin transfer bancar sau prin mandat postal.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.